آ
-
آزمایش
مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 53-65]
-
آزمایشگاه
مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 53-65]
-
آزمایشگاه شیمی
بهینه سازی طرّاحی برخی آزمایش های شیمی و طرّاحی آزمایش های جدید کم هزینه در شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 69-99]
-
آزمایشگاه مجازی
آموزش شیمی به کمک آزمایشگاه مجازی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 21-35]
-
آزمایشگاه نانو
نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس، بررسی چالش های پیش رو [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 91-110]
-
آزمون پیزا
تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین المللی پیزا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 101-129]
-
آشکارساز
طراحی محتوای آموزشی خودخوان در مبحث آشکارسازهای تکثیر کننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 19-36]
-
آموزش
پژوهش در آموزش؛ سراب یا یقین [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-4]
-
آموزش آزمایشگاهیِ شیمی
بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
-
آموزش الکترونیکی
آموزش شیمی به کمک آزمایشگاه مجازی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 21-35]
-
آموزش الکترونیکی
استفاده از فنّاوری اطّلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی با تأکید بر وبگاهها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 5-30]
-
آموزش شیمی
کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 5-23]
-
آموزش شیمی
کج فهمی های معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مرند در مورد حالت های فیزیکی ماده [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 57-67]
-
آموزش شیمی
بهینه سازی طرّاحی برخی آزمایش های شیمی و طرّاحی آزمایش های جدید کم هزینه در شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 69-99]
-
آموزش شیمی
نگاهی به نشریات آموزش شیمی و جایگاه آنها [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
-
آموزش شیمی
بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 5-20]
-
آموزش شیمی
آموزش شیمی به کمک آزمایشگاه مجازی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 21-35]
-
آموزش شیمی
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم از نظر مؤلّفه های اصلی آموزش محیط زیست براساس روش شانون [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-52]
-
آموزش شیمی
مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 53-65]
-
آموزش شیمی
نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس، بررسی چالش های پیش رو [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 91-110]
-
آموزش شیمی
بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
-
آموزش شیمی
گامهایی برای انجام یک کار پژوهشی خوب: راهکارهایی برای نومعلمان و دانشجومعلمان آموزش شیمی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-4]
-
آموزش شیمی
مقایسه ی برنامه ی درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی دوره ی دوم متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 67-84]
-
آموزش شیمی
بررسی دانش مورد نیاز نو معلّمان دانش آموخته ی شیمی دانشگاه فرهنگیان برای تدریس علوم تجربی دوره ی اوّل متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 85-96]
-
آموزش شیمی
استفاده از فنّاوری اطّلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی با تأکید بر وبگاهها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 5-30]
-
آموزش شیمی
بررسی و تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم دوره دوم متوسطه برمبنای استفاده از منابع علمی و نظرسنجی از دبیران شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 59-71]
-
آموزش شیمی
مطالعه و بررسی عوامل مؤثّر بر ایجاد علاقهمندی و انگیزش در دانش-آموزان دورهی دوم متوسّطه به درس شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
-
آموزش علوم
بازهم ضرورت بازاندیشی در آموزش علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-4]
-
آموزش نانو
نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس، بررسی چالش های پیش رو [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 91-110]
-
آنتروپی شانون
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام رومی و آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 97-123]
ا
-
الکتروشیمی
طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنشهای اکسایش-کاهش [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 5-18]
-
انگیزش
مطالعه و بررسی عوامل مؤثّر بر ایجاد علاقهمندی و انگیزش در دانش-آموزان دورهی دوم متوسّطه به درس شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
-
اهمّیّت آزمایش
مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 53-65]
-
اولئیک اسید
کاربرد تلفن های هوشمند برای تعیین عدد آووگادرو درآزمایشگاه با استفاده از ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 31-39]
ب
-
بازاندیشی در آموزش علوم
بازهم ضرورت بازاندیشی در آموزش علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-4]
-
برنامه ی درسی
مقایسه ی برنامه ی درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی دوره ی دوم متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 67-84]
پ
-
پایه دهم
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام رومی و آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 97-123]
-
پدیدارنگاری
طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنشهای اکسایش-کاهش [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 5-18]
-
پرتو کاتدی
طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 67-90]
-
پژوهش در آموزش
پژوهش در آموزش؛ سراب یا یقین [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-4]
-
پژوهش در آموزش شیمی
نگاهی به نشریات آموزش شیمی و جایگاه آنها [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
-
پیوند شیمیایی
بررسی کج فهمی ها در پیوندهای شیمیایی براساس الگوی تفکر چند سطحی جانستون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 25-40]
-
پیوند کوالانسی
بررسی کج فهمی ها در پیوندهای شیمیایی براساس الگوی تفکر چند سطحی جانستون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 25-40]
-
پیوند یونی
بررسی کج فهمی ها در پیوندهای شیمیایی براساس الگوی تفکر چند سطحی جانستون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 25-40]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم از نظر مؤلّفه های اصلی آموزش محیط زیست براساس روش شانون [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-52]
-
تحلیل محتوا
بررسی و تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم دوره دوم متوسطه برمبنای استفاده از منابع علمی و نظرسنجی از دبیران شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 59-71]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام رومی و آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 97-123]
-
تخصصی-تربیتی
مقایسه ی برنامه ی درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی دوره ی دوم متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 67-84]
-
تدریس علوم تجربی
بررسی دانش مورد نیاز نو معلّمان دانش آموخته ی شیمی دانشگاه فرهنگیان برای تدریس علوم تجربی دوره ی اوّل متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 85-96]
-
تدریس عملی
مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 53-65]
-
ترمودینامیک
بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 5-20]
-
تفکر چند سطحی جانستون
بررسی کج فهمی ها در پیوندهای شیمیایی براساس الگوی تفکر چند سطحی جانستون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 25-40]
-
تفکّر سیستمی
لزوم بازنگری در درسهای شیمی پایهی دورهی کارشناسی برای عبور از چالشهای جهانی با الهام از همهگیری کووید- 19 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 41-58]
-
تک لایه
کاربرد تلفن های هوشمند برای تعیین عدد آووگادرو درآزمایشگاه با استفاده از ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 31-39]
-
تکنولوژی آموزشی
استفاده از فنّاوری اطّلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی با تأکید بر وبگاهها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 5-30]
-
تلفن هوشمند
کاربرد تلفن های هوشمند برای تعیین عدد آووگادرو درآزمایشگاه با استفاده از ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 31-39]
-
توسعهی پایدار
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم از نظر مؤلّفه های اصلی آموزش محیط زیست براساس روش شانون [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-52]
ح
-
حالت های فیزیکی ماده
کج فهمی های معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مرند در مورد حالت های فیزیکی ماده [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 57-67]
د
-
دانشجومعلّم
مقایسه ی برنامه ی درسی آموزش شیمی با عناوین درسی شیمی دوره ی دوم متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 67-84]
-
دانشجومعلمان
گامهایی برای انجام یک کار پژوهشی خوب: راهکارهایی برای نومعلمان و دانشجومعلمان آموزش شیمی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-4]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی دانش مورد نیاز نو معلّمان دانش آموخته ی شیمی دانشگاه فرهنگیان برای تدریس علوم تجربی دوره ی اوّل متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 85-96]
-
دانش موضوعی
بررسی دانش مورد نیاز نو معلّمان دانش آموخته ی شیمی دانشگاه فرهنگیان برای تدریس علوم تجربی دوره ی اوّل متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 85-96]
-
دروس پایه ی شیمی
لزوم بازنگری در درسهای شیمی پایهی دورهی کارشناسی برای عبور از چالشهای جهانی با الهام از همهگیری کووید- 19 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 41-58]
-
دروس شیمی
مطالعه و بررسی عوامل مؤثّر بر ایجاد علاقهمندی و انگیزش در دانش-آموزان دورهی دوم متوسّطه به درس شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
-
دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد
طراحی محتوای آموزشی خودخوان در مبحث آشکارسازهای تکثیر کننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 19-36]
-
دوره ی کارشناسی
لزوم بازنگری در درسهای شیمی پایهی دورهی کارشناسی برای عبور از چالشهای جهانی با الهام از همهگیری کووید- 19 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 41-58]
ر
-
رشد آموزش شیمی
نگاهی به نشریات آموزش شیمی و جایگاه آنها [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
-
روابط ماکسول
بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 5-20]
-
روش ایبسه
آموزش قاعده VSEPR و پیش بینی شکل هندسی مولکول ها با استفاده از مدل سازی به روش ایبسه [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-56]
-
روش تدریس
طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنشهای اکسایش-کاهش [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 5-18]
-
روش دیکوم
بررسی مؤلّفه های شایستگی حرفه ای معلّمان شیمی در مدارس پژوهش محور با روش دیکوم [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 49-66]
-
روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام رومی و آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 97-123]
-
رونتگن
طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 67-90]
س
-
سواد علمی
تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین المللی پیزا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 101-129]
-
سوال پژوهش
گامهایی برای انجام یک کار پژوهشی خوب: راهکارهایی برای نومعلمان و دانشجومعلمان آموزش شیمی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-4]
ش
-
شانون
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم از نظر مؤلّفه های اصلی آموزش محیط زیست براساس روش شانون [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-52]
-
شایستگی حرفه ای
بررسی مؤلّفه های شایستگی حرفه ای معلّمان شیمی در مدارس پژوهش محور با روش دیکوم [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 49-66]
-
شکل هندسی مولکول ها
آموزش قاعده VSEPR و پیش بینی شکل هندسی مولکول ها با استفاده از مدل سازی به روش ایبسه [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-56]
-
شیمی
تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین المللی پیزا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 101-129]
-
شیمی دهم
بررسی و تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم دوره دوم متوسطه برمبنای استفاده از منابع علمی و نظرسنجی از دبیران شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 59-71]
ط
-
طرّاحی آزمایش شیمی
بهینه سازی طرّاحی برخی آزمایش های شیمی و طرّاحی آزمایش های جدید کم هزینه در شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 69-99]
-
طیف سنجی پراش
طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 67-90]
-
طیف سنجی پرتو ایکس
طراحی محتوای آموزشی خودخوان در مبحث آشکارسازهای تکثیر کننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 19-36]
ع
-
عدد آووگادرو
کاربرد تلفن های هوشمند برای تعیین عدد آووگادرو درآزمایشگاه با استفاده از ضخامت تک لایه روغن (آزمایش بنجامین فرانکلین) [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 31-39]
-
عوامل موثر بر انگیزش
مطالعه و بررسی عوامل مؤثّر بر ایجاد علاقهمندی و انگیزش در دانش-آموزان دورهی دوم متوسّطه به درس شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 73-96]
ف
-
فعّالیّتهای آزمایشگاهی
بهینه سازی طرّاحی برخی آزمایش های شیمی و طرّاحی آزمایش های جدید کم هزینه در شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 69-99]
-
فناوری
آموزش شیمی به کمک آزمایشگاه مجازی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 21-35]
-
فنّاوری اطّلاعات و ارتباطات
استفاده از فنّاوری اطّلاعات و تکنولوژی آموزشی در یادگیری شیمی با تأکید بر وبگاهها و نرم افزارهای پرکاربرد شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 5-30]
-
فناوری نانو
نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس، بررسی چالش های پیش رو [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 91-110]
ق
-
قاعده VSEPR
آموزش قاعده VSEPR و پیش بینی شکل هندسی مولکول ها با استفاده از مدل سازی به روش ایبسه [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-56]
ک
-
کاربرد آموزشی
کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 5-23]
-
کارگروهی
بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
-
کتاب شیمی
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی پایه دهم براساس روشهای ویلیام رومی و آنتروپی شانون [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 97-123]
-
کج فهمی
بررسی کج فهمی ها در پیوندهای شیمیایی براساس الگوی تفکر چند سطحی جانستون [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 25-40]
-
کج فهمی
کج فهمی های معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مرند در مورد حالت های فیزیکی ماده [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 57-67]
-
کشف پرتو ایکس
طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 67-90]
-
کووید-19
لزوم بازنگری در درسهای شیمی پایهی دورهی کارشناسی برای عبور از چالشهای جهانی با الهام از همهگیری کووید- 19 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 41-58]
م
-
متوسطه دوم
بررسی و تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم دوره دوم متوسطه برمبنای استفاده از منابع علمی و نظرسنجی از دبیران شیمی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 59-71]
-
محتوای آموزشی
طراحی محتوای آموزشی با موضوع کشف پرتو ایکس و توسعه روشهای طیف سنجی پرتو ایکس با نگاه خودآموز و تاریخی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 67-90]
-
محتوای آموزشی
طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنشهای اکسایش-کاهش [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 5-18]
-
محتوای خودآموز
طراحی محتوای آموزشی خودخوان در مبحث آشکارسازهای تکثیر کننده الکترونی برای دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 19-36]
-
محیط زیست
تحلیل محتوای کتاب درسی شیمی پایه دهم از نظر مؤلّفه های اصلی آموزش محیط زیست براساس روش شانون [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-52]
-
مدارس پژوهش محور
بررسی مؤلّفه های شایستگی حرفه ای معلّمان شیمی در مدارس پژوهش محور با روش دیکوم [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 49-66]
-
مدل سازی
آموزش قاعده VSEPR و پیش بینی شکل هندسی مولکول ها با استفاده از مدل سازی به روش ایبسه [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-56]
-
مرور متون
کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 5-23]
-
مشتق جزئی
بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 5-20]
-
معادله دیفرانسیلی
بررسی برداشت دانشجو معلمان شیمی در به کارگیری عبارات ریاضی در شیمی فیزیک: مطالعه موردی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 5-20]
-
معلّمان شیمی
بررسی مؤلّفه های شایستگی حرفه ای معلّمان شیمی در مدارس پژوهش محور با روش دیکوم [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 49-66]
-
معلم مدارس ابتدایی
کج فهمی های معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مرند در مورد حالت های فیزیکی ماده [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 57-67]
-
مفهوم سازی مجدد
بازهم ضرورت بازاندیشی در آموزش علوم تجربی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-4]
-
مقاله پژوهشی
پژوهش در آموزش؛ سراب یا یقین [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 1-4]
-
مقاله علمی-پژوهشی
گامهایی برای انجام یک کار پژوهشی خوب: راهکارهایی برای نومعلمان و دانشجومعلمان آموزش شیمی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-4]
-
مهارت عملی
بهبود علاقه دانش آموزان در درس شیمی و آزمایشگاه با ارایه و ارتقای مهارت کار گروهی و عملی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-48]
ن
-
نشریات
نگاهی به نشریات آموزش شیمی و جایگاه آنها [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
-
نظریّه های یادگیری
کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 5-23]
-
نومعلّمان
بررسی دانش مورد نیاز نو معلّمان دانش آموخته ی شیمی دانشگاه فرهنگیان برای تدریس علوم تجربی دوره ی اوّل متوسّطه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 85-96]
و
-
واکنشهای اکسایش-کاهش
طراحی محتوای آموزشی نوین مبتنی بر شیوه پدیدارنگاری برای مبحث واکنشهای اکسایش-کاهش [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 5-18]
ی
-
یادگیری
بهینه سازی طرّاحی برخی آزمایش های شیمی و طرّاحی آزمایش های جدید کم هزینه در شیمی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 69-99]
-
یادگیری
تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین المللی پیزا [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 101-129]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد